Bretels Bijeen: voor ouders

Onder de naam Bretels Bijeen organiseert Stichting Bretels bijeenkomsten voor
ouders. Deze bijeenkomsten zijn bedoeld voor ouders die binnen hun gezin te maken krijgen of hebben met het verlies van een vader of moeder. Tijdens deze bijeenkomsten wordt er informatie gegeven over relevante onderwerpen, ontmoet je andere ouders die in een  vergelijkbare situatie zitten en is er ruimte om te spreken met onze vrijwilligers.

Bretels Bijeen staat voor de volgende dagen gepland:

Meer informatie volgt snel!

22496096_1880425215307024_2444281298203944354_o
21765581_1854204877929058_7696866887199233248_o

Bretels Bondgenoten: voor kinderen & jongeren

‘Je vergeet even dat je ermee moet leven want je bent met bondgenoten die hetzelfde meemaken als jij’
Julia, 11 jaar, verloor in 2015 haar moeder

Tijdens de bijeenkomsten van Bretels Bondgenoten ontmoeten kinderen & jongeren leeftijdsgenoten die in een vergelijkbare situatie zitten. Alle kinderen & jongeren op deze bijeenkomst hebben te maken met een (aankomend) verlies van één of beide ouders. Tijdens Bretels Bondgenoten worden er (creatieve) activiteiten georganiseerd. Het is voor de kinderen niet verplicht om hieraan mee te doen. Als ze liever gaan knutselen of kletsen met één van onze vrijwilligers is dat geen probleem.

Bretels Bondgenoten vindt op de volgende data plaats:

• 3 juni
  • 16 september
  • 11 november

Meer informatie volgt snel!