Bretels Bijeen 14 mei 2018
Op 14 mei is de volgende editie van Bretels Bijeen. Tijdens deze editie gaan we creatief aan de slag met action painting. Dat gaan we doen op een heel bijzondere plek in de Haarlemse binnenstad; in Voila Walhalla, het atelier van Sylvia. Action painting betekent dat we met verf gaan gooien, splashen, druppelen en spuiten om ons eigen kunstwerk te maken. Op onze Facebookpagina zie je al wat resultaten van de afgelopen kinderactiviteit. We gaan eerst oefenen met elkaar en na de pauze gaan we met het échte schilderij beginnen.

Kledingadvies
We gaan dus gooien met verf. Je kunt je dus voorstellen dat het atelier van Sylvia één grote verfboel is. Daarom is het belangrijk om naar deze activiteit oude kleren aan te trekken of mee te nemen die vies mogen worden. Ook belangrijk om een extra paar oude sokken of schoenen mee te nemen omdat de activiteit niet op je blote voeten kan. De verf gaat niet meer uit je kleding maar kun je wel van je huid afwassen.

Praktische zaken:

• Ontvangst tussen 19.00 – 19.15 uur (eerder dan 19.00 uur lukt niet vanwege de voorbereidingen)
  • De activiteit is tussen 22.00 – 22.30 uur afgelopen
  • Het adres van het atelier: Peuzelaarsteeg 18, 2011 SE Haarlem.
  • Parkeren kan in parkeergarage De Kamp (De Witstraat 1, 2011 DV Haarlem, € 2,98 per uur, vanaf 19.00 uur betaal je voor de rest van de avond in totaal € 2,90). Vanaf de parkeergarage is het ongeveer vijf minuten lopen.

Aanmelden kan door een mail te sturen naar info@stichtingbretels.nl.

Wil je ons uiterlijk zaterdag 5 mei laten weten of je erbij bent? We moeten namelijk die zondag het aantal personen doorgeven en voor deze activiteit lukt dat helaas niet meer flexibel lastminute.

WhatsApp Image 2018-02-22 at 16.23.27 (1)