Visie_Els_Westerhof

Een moeder, onze moeder: Els.

Niet zomaar een vrouw maar een hele bijzondere. Zij leerde ons altijd uit te gaan van het positieve, je schouders eronder te zetten als het even tegen zit, je hart te volgen, te vechten waar je voor staat, zelfstandig te zijn, er het maximale uit te halen en bovenal het leven lief te hebben. Ze is op 31 mei 2004 op 46-jarige leeftijd overleden. Ze zal altijd ons voorbeeld blijven en daarom vormen haar levenslessen de basis van Stichting Bretels. Zij is onze inspiratiebron om ons in te zetten voor gezinnen die een of beide ouders gaan verliezen of hebben verloren. Dit doen we enerzijds door het organiseren van plenaire bijeenkomsten. Voor kinderen en jongeren organiseren we Bretels Bondgenoten en voor volwassenen organiseren we Bretels Bijeen. Klik hier voor meer informatie over de bijeenkomsten. Anderzijds bieden we ook individuele ondersteuning. Dit gebeurt altijd op basis van behoefte.

Lees hier het beleidsplan 2018 van Stichting Bretels
Lees hier het jaarverslag 2017 van Stichting Bretels
Lees hier het beleidsplan 2017 van Stichting Bretels.
Lees hierĀ het beleidsplan 2016 van Stichting Bretels.
Bekijk hier de jaarcijfers 2016 van Stichting Bretels.