Bretels Buitendag & Bretels Besluit

Naast Bretels Bondgenoten voor kinderen en Bretels Bijeen voor ouders (zie beiden hieronder) organiseert Stichting Bretels  twee keer per jaar een bijeenkomst voor het hele gezin. De eerstvolgende activiteit is Bretels Buitendag!

• Bretels Buitendag – woensdag 18 augustus

Tegen die tijd informeren wij jullie over onze invulling van de dag

Up voor web
IMG-20191117-WA0063

Bretels Bondgenoten: voor kinderen & jongeren

‘Je vergeet even dat je ermee moet leven want je bent met bondgenoten die hetzelfde meemaken als jij’
Julia, 11 jaar, verloor in 2015 haar moeder

Tijdens de bijeenkomsten van Bretels Bondgenoten ontmoeten kinderen & jongeren leeftijdsgenoten die in een vergelijkbare situatie zitten. Alle kinderen & jongeren op deze bijeenkomst hebben te maken met het (aankomend) verlies van één of beide ouders. Tijdens Bretels Bondgenoten worden er (creatieve) activiteiten georganiseerd. Het is voor de kinderen en jongeren niet verplicht om hieraan mee te doen. Als ze liever gaan knutselen of kletsen met één van onze vrijwilligers is dat natuurlijk ook goed. Bretels Bondgenoten is er voor kinderen van 4 tot en met 13  jaar. Voor jongeren vanaf 14 jaar organiseren we daarnaast ook een aantal aparte bijeenkomsten.

Bretels Bondgenoten staat in 2021 op de volgende data gepland:

• Zondag 7 maart
  • Zondag 11 april
  • Zondag 13 juni
  • Zondag 19 september
  • Zondag 21 november

Bretels Bijeen: voor ouders

Onder de naam Bretels Bijeen organiseert Stichting Bretels bijeenkomsten voor ouders. Deze bijeenkomsten zijn bedoeld voor ouders die binnen hun gezin te maken krijgen of hebben met het verlies van hun partner. Tijdens deze bijeenkomsten wordt er informatie gegeven over relevante onderwerpen, ontmoet je andere ouders die in een vergelijkbare situatie zitten en is er ruimte om te spreken met onze vrijwilligers.

Bretels Bijeen staat in 2021 voor de volgende data gepland:

• Woensdag 17 maart
  • Dinsdag 18 mei