Bretels Bijeen: voor ouders

Onder de naam Bretels Bijeen organiseert Stichting Bretels bijeenkomsten voor ouders. Deze bijeenkomsten zijn bedoeld voor ouders die binnen hun gezin te maken krijgen of hebben met het verlies van hun partner. Tijdens deze bijeenkomsten wordt er informatie gegeven over relevante onderwerpen, ontmoet je andere ouders die in een vergelijkbare situatie zitten en is er ruimte om te spreken met onze vrijwilligers.

Bretels Bijeen staat in 2020 voor de volgende data gepland:

• Donderdag 14 mei
  • Woensdag 1 juli
  • Donderdag 29 oktober
IMG-20191117-WA0063

Bretels Bondgenoten: voor kinderen & jongeren

‘Je vergeet even dat je ermee moet leven want je bent met bondgenoten die hetzelfde meemaken als jij’
Julia, 11 jaar, verloor in 2015 haar moeder

Tijdens de bijeenkomsten van Bretels Bondgenoten ontmoeten kinderen & jongeren leeftijdsgenoten die in een vergelijkbare situatie zitten. Alle kinderen & jongeren op deze bijeenkomst hebben te maken met een (aankomend) verlies van één of beide ouders. Tijdens Bretels Bondgenoten worden er (creatieve) activiteiten georganiseerd. Het is voor de kinderen niet verplicht om hieraan mee te doen. Als ze liever gaan knutselen of kletsen met één van onze vrijwilligers is dat geen probleem.

Bretels Bondgenoten staat in 2020 op de volgende data gepland:

Zondag 5 april – Afgelast ivm Corona maatregelen
Zondag 14 juni
Zondag 20 september
Zondag 22 november

Bretels Buitendag & Bretels Besluit

Naast Bretels Bondgenoten en Bretels Bijeen organiseert Stichting Bretels bijeenkomsten voor het hele gezin:

• Bretels Buitendag – 12 augustus 2020