Bretels Buitendag & Bretels Besluit

Naast Bretels Bondgenoten voor kinderen en Bretels Bijeen voor ouders (zie beiden hieronder) organiseert Stichting Bretels  twee keer per jaar een bijeenkomst voor het hele gezin. De eerstvolgende activiteit is Bretels Besluit!

• Bretels Besluit – zaterdag 19 december

Besluit ziet er anders uit dit jaar. Maar ondanks de corona maatregelen, willen we jullie toch heel graag nog even zien, voor het einde van het jaar. Daarom hebben we dit jaar een Walk-through in kerstsferen georganiseerd, bij ons op kantoor.

Wil je hier bij zijn? Klik op onderstaande link:

kerstevent
IMG-20191117-WA0063

Bretels Bondgenoten: voor kinderen & jongeren

‘Je vergeet even dat je ermee moet leven want je bent met bondgenoten die hetzelfde meemaken als jij’
Julia, 11 jaar, verloor in 2015 haar moeder

Tijdens de bijeenkomsten van Bretels Bondgenoten ontmoeten kinderen & jongeren leeftijdsgenoten die in een vergelijkbare situatie zitten. Alle kinderen & jongeren op deze bijeenkomst hebben te maken met het (aankomend) verlies van één of beide ouders. Tijdens Bretels Bondgenoten worden er (creatieve) activiteiten georganiseerd. Het is voor de kinderen en jongeren niet verplicht om hieraan mee te doen. Als ze liever gaan knutselen of kletsen met één van onze vrijwilligers is dat natuurlijk ook goed. Bretels Bondgenoten is er voor kinderen en jongeren van 4 tot en met 18 jaar. Voor jongeren vanaf 14 jaar organiseren we daarnaast ook een aantal aparte bijeenkomsten.

Bretels Bondgenoten staat in 2020 op de volgende data gepland:

• Zondag 27 september
  • Maandagavond 9 november speciaal voor jongeren vanaf 14 jaar
  • Zondag 22 november

Bretels Bijeen: voor ouders

Onder de naam Bretels Bijeen organiseert Stichting Bretels bijeenkomsten voor ouders. Deze bijeenkomsten zijn bedoeld voor ouders die binnen hun gezin te maken krijgen of hebben met het verlies van hun partner. Tijdens deze bijeenkomsten wordt er informatie gegeven over relevante onderwerpen, ontmoet je andere ouders die in een vergelijkbare situatie zitten en is er ruimte om te spreken met onze vrijwilligers.

Bretels Bijeen staat in 2020 voor de volgende data gepland:

• Donderdag 29 oktober