Boules je mee voor het goede doules?
Na het succes van de vorige drie edities vindt op zondag 8 september 2019 de vierde editie van het Bretels Boules Toernooi plaats. Het wordt een onvergetelijke dag met een Jeu de Boules Toernooi, live muziek, een speciaal programma voor kinderen, voldoende tijd en ruimte om samen wat te drinken én een lekkere BBQ.

Schrijf je in als team
Je schrijft je in voor het Bretels Boules Toernooi als team van twee personen. Ervaring is absoluut niet nodig, iedereen kan en mag meedoen! Wil je wel graag meedoen maar heb je nog geen partner? Stuur dan even een mailtje naar boules@stichtingbretels.nl. Dan gaan we samen op zoek naar een maatje voor het toernooi.

De feiten op een rijtje

• Het Bretels Boules Toernooi vindt plaats op zondag 8 september van 14.00 – 18.00 uur, aansluitend is de loterij, prijsuitreiking en BBQ
  • Locatie: BakkeRij, Hendrik Figeeweg 3F, Haarlem. Er is hier voldoende en gratis parkeergelegenheid!
  • Je moet als team je eigen ballen meenemen!
  • Boules: €15,- per persoon, Boules & BBQ: €25,- per persoon
  • Niet Boulen maar wel BBQ-en? Dat kan natuurlijk! De kosten zijn €10,- per persoon voor een volwassene en €5,- voor een kind. Opgeven voor de BBQ kan via het inschrijfformulier van iemand die meedoet aan het toernooi of door een mailtje te sturen naar boules@stichtingbretels.nl
  • Dit jaar reiken we een prijs uit voor het team met de beste ‘Franse outfit’. Dus trek je Bretons gestreepte shirt, baret, moustache en bretels uit de kast! Wie weet ga jij naar huis met een mooi verrassingspakket.

Jullie teamnaam (verplicht)

Naam Teamlid 1 (verplicht)

Emailadres Teamlid 1 (verplicht)

Telefoonnummer Teamlid 1 (verplicht)

Teamlid 1 doet mee aan: (verplicht)
Boules (€15,- per persoon)Boules & BBQ (€ 25,- per persoon)

Als Teamlid 1 extra mensen wil opgeven voor de BBQ, geef dat dan hier aan (volwassenen €10,- per persoon, kinderen €5,- per persoon)

Naam Teamlid 2 (verplicht)

Emailadres Teamlid 2

Telefoonnummer Teamlid 2

Teamlid 2 doet mee aan: (verplicht)
Boules (€15,- per persoon)Boules & BBQ (€25,- per persoon)

Als Teamlid 2 extra mensen wil opgeven voor de BBQ, geef dat dan hier aan (volwassenen €10,- per persoon, kinderen €5,- per persoon)

Heb je nog vragen en/of opmerkingen?