21458012_1839248889424657_8029679151707665304_o (1)

Boules je mee voor het goede doules?
Na het succes van de vorige twee edities vindt op zondag 9 september 2018 de derde editie van het Bretels Boules Toernooi plaats. Het wordt een onvergetelijke dag met een Jeu de Boules Toernooi, live muziek, een speciaal programma voor kinderen, voldoende tijd en ruimte om samen wat te drinken én een lekkere BBQ.

Schrijf je in als team
Je schrijft je in voor het Bretels Boules Toernooi als team van twee personen. Ervaring is absoluut niet nodig, iedereen kan en mag meedoen! Wil je wel graag meedoen maar heb je nog geen partner? Stuur dan even een mailtje naar boules@stichtingbretels.nl. Dan gaan we samen op zoek naar een maatje voor het toernooi.

De feiten op een rijtje

• Het Bretels Boules Toernooi vindt plaats op zondag 9 september van 14.00 – 20.00 uur
  • Locatie: BakkeRij, Hendrik Figeeweg 3F, Haarlem. Er is hier voldoende en gratis parkeergelegenheid!
  • Je moet als team je eigen ballen meenemen!
  • Boules: €15,- per persoon, Boules & BBQ: €25,- per persoon
  • Niet Boulen maar wel BBQ-en? Dat kan natuurlijk! De kosten zijn €10,- per persoon voor een volwassene en €5,- voor een kind. Opgeven voor de BBQ kan via het inschrijfformulier van iemand die meedoet aan het toernooi of door een mailtje te sturen naar boules@stichtingbretels.nl
  • Dit jaar reiken we een prijs uit voor het team met de beste ‘Franse outfit’. Dus trek je Bretons gestreepte shirt, baret, moustache en bretels uit de kast! Wie weet ga jij naar huis met een mooi verrassingspakket.
21543855_1839249406091272_2878001087443894721_o

LET OP: maximaal aantal teams bereikt voor Bretels Boules Toernooi
We hebben op dit moment het maximaal aantal teams bereikt voor het Bretels Boules Toernooi. Je kunt  je daarom niet meer inschrijven. Onze ervaring is wel dat er mensen de komende dagen toch niet blijken te kunnen. Wil je dat we je in dat geval bellen om lastminute mee te doen? Stuur ons dan een mailtje met je naam en telefoonnummer naar boules@stichtingbretels.nl.