Tennis je mee voor gezinnen die een ouder verliezen?
Als kleine meisjes speelden wij al tennis én we hebben nog steeds veel plezier in het spelletje! Daarom kon een tennistoernooi voor Bretels natuurlijk niet uitblijven. Dankzij de enthousiaste inzet van Lynn, Tanja & Yvonne van LTC Lisse en Romy & Maaike van de Hillegomse Tennisclub gaan we op 29 juni de baan op! Natuurlijk is er ook een gezellige afsluitende BBQ én een loterij met mooie prijzen!

Schrijf je in als team
Je schrijft je in voor Bretels op de Baan als team van twee personen. Dat kan als dames-, heren- of gemengddubbel. KNLTB lidmaatschap is niet nodig, ook hoef je niet in Lisse of Hillegom te spelen. Iedereen vanaf 16 jaar mag meedoen. Een beetje ervaring met tennissen is echter wel handig… Wil je wel graag meedoen maar heb je nog geen partner? Stuur dan even een mailtje naar opdebaan@stichtingbretels.nl. Dan gaan we samen op zoek naar een maatje voor het toernooi.

Tennis

Op zaterdag 29 juni 2019 tennissen we bij LTC Lisse voor Stichting Bretels! Doe jij ook mee?

De feiten op een rijtje

• We spelen op zaterdag 29 juni 2019 van 12.00 – 17.00 uur
  • Je speelt deze middag een aantal wedstrijden die we inplannen in poules. Je moet dus echt van 12.00 – 17.00 uur beschikbaar zijn!
  • We spelen bij LTC Lisse, Spekkelaan 4 in Lisse
  • Inschrijven kan als dames-, heren- of gemengddubbel
  • Je kunt meedoen op niveau 3/4, 5/6, 7, 8 of beginners
  • Kosten: tennissen € 17,50 per persoon | tennissen & BBQ € 25,- per persoon | alleen BBQ € 10,- per persoon
  • Om 17.00 uur steken we de BBQ aan! Tennis je niet mee maar wil je wel meedoen met de BBQ? Dat kan! Stuur ons dan even een mailtje: opdebaan@stichtingbretels.nl.

We schrijven ons in voor: (verplicht)
DamesdubbelHerendubbelGemengddubbel

We doen mee in de categorie: (verplicht)
3/45/678Beginners

Naam Teamlid 1 (verplicht)

Emailadres Teamlid 1 (verplicht)

Telefoonnummer Teamlid 1 (verplicht)

Teamlid 1 doet mee aan: (verplicht)
Tennis (€17,50 per persoon)Tennis & BBQ (€ 25,- per persoon)

Als Teamlid 1 extra mensen wil opgeven voor de BBQ, geef dat dan hier aan (volwassenen €10,- per persoon, kinderen €5,- per persoon)

Naam Teamlid 2 (verplicht)

Emailadres Teamlid 2

Telefoonnummer Teamlid 2

Teamlid 2 doet mee aan: (verplicht)
Tennis (€17,50 per persoon)Tennis & BBQ (€25,- per persoon)

Als Teamlid 2 extra mensen wil opgeven voor de BBQ, geef dat dan hier aan (volwassenen €10,- per persoon, kinderen €5,- per persoon)

Heb je nog vragen en/of opmerkingen?