Steun ons en maak een verschil!

Stichting Bretels ontvangt geen subsidies. Daarom zijn we voor onze werkzaamheden afhankelijk van fondsen en donaties. Of dat nou een kleine of grote bijdrage is: we zijn overal blij mee! Ook organiseren we één keer per jaar het Bretels Boules Toernooi, een fondsenwervend evenement. Tot slot kiezen bedrijven en/of serviceclubs ons als het goede doel van een activiteit of evenement. Op die manier hopen we elk jaar voldoende geld in te zamelen om onze activiteiten rond te krijgen.

Bretels maakt nagenoeg geen overheadkosten dus daarom komt je bijdrage volledig ten goede aan de gezinnen die we ondersteunen.

Wat doen we met je bijdrage?

• Activiteiten organiseren voor ouders (Bretels Bijeen), kinderen & jongeren (Bretels Bondgenoten) en voor het hele gezin (Bretels Buitendag en Bretels Besluit)
  • Soms maken we kosten voor de individuele ondersteuning van gezinnen. Denk aan een laatste wens of professional die we inzetten. Ook dat kunnen we doen dankzij je bijdrage
  • Trainingen organiseren voor onze vrijwilligers

ANBI
Stichting Bretels is bij de Belastingdienst geregistreerd als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Daarom gelden de volgende fiscale voordelen:

• Een ANBI hoeft geen successierecht of schenkingsrecht te betalen over erfenissen en schenkingen die de ANBI ontvangt in het kader van het algemeen belang;
  • Uitkeringen die een ANBI doet in het algemene belang zijn vrijgesteld voor het recht van schenking;
  • Als een instelling door de Belastingdienst is aangewezen als een ANBI, kan een donateur giften van de inkomsten- of vennootschapsbelasting aftrekken, uiteraard binnen de daarvoor geldende regels.

Meer informatie vind je hier, op de website van de Belastingdienst. Heb je vragen? Stuur ons dan een mailtje op info@stichtingbretels.nl

Doneer nu!

Wil je Stichting Bretels financieel ondersteunen? Via onderstaand formulier maak je eenvoudig een bedrag over.

Naam*

Bedrijfsnaam